Hon föll för grupptrycket!

Nu har jag "äntligen" skaffat mig en blogg! Men vi får väl se hur uppdaterad den kommer att vara. Inte allt för hightec på det här än, men det kommer väl såsmåning om. 

18/12
Nu är det inte många timmar kvar tills jullovet börjar på riktigt, sista skoldagen imorgon, ska bli riktigt skönt att få bara ta det lugnt nu i två veckor :)
Idag har ja väl inte gjort så mycket, sket i skolan och köpte julklappar med Oscar istället :) Väldigt trevligt faktiskt. Och sen blev det en stämningsfull match i Heidhallen. Damerna lirade nästan skiten ur Sävehof, med knapp förlust (3bollar), rolig match med härligt umgänge, som vanligt! Nu sitter jag här och tänkte väl gå och lägga mig, lr iaf så borde jag sova nu.

! / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0