Lyckad Julafton !

Riktigt lyckad Julafton måste jag säga ! God mat och trevligt sällskap såklart!
Vet inte riktigt vad ja ska skriva om min julafton men, den började med förberedelser, sen kom Claes, pappas storebror och det vankades julbord. Gott men överväldigande som vanligt.
När tallrikarna var tomma var klockan tre och det var lagom att slå på Kalle Anka, julgodiset kom på bordet och där satt vi fram tills klockan slog sex. Då öppnades julklapparna, och ja måste säga att så nöjd som jag blev iår har ja inte blivit på länge!! Sen flöt kvällen på. Filip och jag avlutade kvällen med "Alvin och Gänget" sen vart det sängen.



Julklappar 2008
Hummeltröja
Adidaströja
Matchbyxor
Smink och Penslar
Bodybutter
Pengar
Pyjamamsshorts+linne
Nyårsklänning
Gymhandskar
Ljusstakar från Fatboy
Legings
Knästrumpor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0