Mindre lyckad Julavslutning ?!

19/12
Underbart med Jullov?
Jo, det är sant.. men att tillbringa sin julavslutning på ett pendeltåg, fången i underjorden i nästan 2 timmar, låter knappast särskillt spännande va?!, inget jag rekomenderar iaf, men där satt jag och flera andra stressade människor och svettades i det alldeles för kvava tåget, det var nästan koldioxidförgiftning på G där...
När jag väl kom fram till centralen hade avslutningen redan varit så det blev att sätta sig på första bästa tåg hem igen.
Och eftersom min julavslutning blev så misslyckad så passade jag på att unna mig toast, julmust, pepparkakor och julgodis framför den nyaste James Bond filmen tillsammans med brorsan. Nu är det deg i några timmar, sen sista handbollsträningen innan jul, sen väntas stenhård fysträning tills serien börjar i Januari igen :)

uppdate: Nu kom jag äntligen hem från träningen, så lite käk och en dusch är välbehövt!
ytterligare ett tåg försenat, och denna gången kom jag inte ens från centralen till Kungsbacka så pappa och mamma fick hämta mig på centralen. Jätte trevlig dag, så nu är jag både trött, hungrig och grinig.. ♥

! / Elin

Kommentarer
Postat av: Emma

Satt du PÅ tåget i tunneln så länge?! USCH ! Jag som va sur över att vänta på stationen...

2008-12-20 @ 14:15:39
URL: http://emmautanv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0