somewere in the crowd is you !

Nu har jag varit lite dålig på att skriva av mig.. Men datorn har inte blivit mkt andvänd på några dagar, skönt det !
Trevlig har jag haft det och mycket har hunnits med.

I fredags var jag hurtig nog att powerwalka, eftersom jag är så förbannat förkyld kan ja inte springa.
Sen bar det av in till stan för att träffa Patrik och hans urgoa kompis Emma, det blev inte mycket handlat men en jävligt lång promenad fram och tillbaka genom hela stan typ. Sen bar det av hemmåt och mys i soffan framför tv'n med lite godis, grymt värt!

Lördag (igår) = Äntligen handbollsträning igen !!!
Underbart att röra lite på sig igen, missade dock coopertestet, men ska man klaga över det?! näh, inte direkt! Fick gjort en hel del situps inne i värmen istället, och det gav träningsvärk vill jag lova. Sen var det en go handbollsträning i två timmar, skönt att få känna på boll igen!
Sen åkte jag till Oscar och hade riktigt trevligt, träffa hans lite smått läskiga lillebror som har en kompis som är mytoman, och väldigt trevliga föräldrar. Bjöd på god tacos, vilket var väl behövt efter 3 timmars träning. Sen hade vi krig, väldigt trevligt, efter en halvtimme stog jag som segrare och det var det viktigaste! När Oscar blivit besegrad så kollade vi på The Aviator, nog en av de absolut sämsta filmerna jag sett, och degade fram tills klockan halv2 (på natten) då fick jag skjuts hem och därmed slutade min kväll.

Idag har jag promenixat lite, och kollat mellandagsrean på riktigt, fast jösses vad människor det är överallt, orkade ju inte ens köpa något. Mer än en ny jacka, perfa inför nyår! Nått annat har jag inte orkat med idag.


! /  E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0