33skoldagar..

Idag är det exakt 33 skoldagar kvar tills jag har mitt sista riktiga sommarlov?! Låter rätt ledsamt men det är faktiskt sant. Den här sommaren ska jag bara njuta och göra det jag tycker är roligt!
Lite jobb blir det också, men för er som vet så är ju inte mitt städjobb allt för krävande, det är faktiskt rätt skönt att få göra något vettigt ibland.

Men innan dess är det mycket annat som skall hinnas med, men för tilfället är det faktiskt rätt lugnt i skolan...

Idag har jag vart på riskutbildning på körskolan, väldigt intressant och gripande ämne att lyssna till. För er som inte är så insatta i det där än så kan jag avslöja att det handlar om säkerhet och droger.
Efter det stressade jag vidare till skolan för att göra ett matteprov som gick käpprakt åt helvete, jag fick en total blackout när jag satt där och stirrade på mitt provpapper, ursch vad sånt är hemskt, aja nån gång ska man väl misslyckas med stora marginaler också.
När jag kom hem från skolan tog jag mig en behövlig löprunda på sisådär 3,5km, skönt att få springa bort krampen i vaderna som jag fick av coopern igår. Kan ju vara bra om jag när någorlunda rörlig när jag ska ägna hela morgonen imorgon åt fystester.
Passade även på att göra matteläxan till måndag för en stund sen, och det gick förvånansvärt bra när jag väl fattade vad jag gjorde.

Nu har jag precis duschat och sitter här och inväntar kvällen så jag får gå och lägga mig, saknar lite folk gör jag också, ni vet vilka ni är så behöver inte nämna det!
Näh nu ska jag komma på något vettigare att göra!

Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0