bästaste helgen på länge!

Oj vad kul jag haft det i helgen, en liten resumé från helgen måste ju skrivas då.

Fredag-Lördag:
Fredakvällen tillbringades till en början ute i kyvik, där jag, Mikael, Niklas, Sebbe, Rickard och PJ myste av solnedgång och grillning. När det började bli lite kallt och mörkt sisådär vid halv elva drog vi oss vidare hem till Mikael för att dega. PJ och jag kollade på KillBill vol1, en film som jag inte förstod mycket av, rätt dålig faktiskt fast sällskapet var trevligt. 
De andra (förutom Rickard och Sebbe som körde) njöt av vattenpipan på utsidan. Sen kom även Sloth och hälsade på oss en liten stund, han var full och trött sa han. Kom inte i säng förrän kvart i 5 på lördag morgon iaf, lyckad fredakväll (natt)!

Lördag-Söndag:
Lördagsmorgonen spenderades i sängen hos Mikael eftersom jag fortfarande sov när det var morgon, Vid 11 fick jag upp Mikael ur sängen och jag kunde få äta min efterlängtade frukost. Medans Mikael låg i en solstol på altanen, tog jag mig en löprunda på 4km, det kändes skönt att börja dagen med något så duktigt. Va hos Mikael till 2 sen drog jag mig hemmåt för att hinna fixa i ordning mig till kvällens fest hos Rebecca ink utgång såklart.
Förkröket hos Rebecca var hur lyckat som helst, singstar och "jag har aldrig" blev stora succéer. Framåt halv 12 var vi inne i stan och drog oss mot Chez, där hade vi trevligt och träffade folk. Framåt halv 2 tröttnade vi på sällskapet och drog till BLVD och dansade. Kvällen slutade svettig men lyckad på BLVD vid 3, sen drog vi nattamat på donken inann vi begav oss hemmåt.


Tack alla som gjorde min helg så lyckad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0