Jag blir skogstokig...

Idag har jag ägnat tre timmar åt att försöka hitta en jeansjacka, och det gick käpprakt åt helvete.
På freeport fanns det inte en enda jeansjacka och det sög ju, så jag och mamma åkte vidare till kungsmässan. Där fanns det inte heller nått som passade.. Hittade faktiskt en söt jeansjacka på Lindex och biffig som jag är provade jag strl 40, men icke den var för LITEN, hur fan tänker butiker när dom köper in kläder?! Först uppmanas hela svenska folket att träna och sen finns det inte kläder till oss som rör på oss? Bara för att jag råkar ha blivit lite bredaxlad av alla år av träning så måste jag köpa kläder som är enorma, förstora och säckiga, den ekvationen går inte ihop nånstanns. Arg blir jag.. Näh, jag får ge mig ut nån annan dag och kolla om det finns nått som passar, men nu ska jag faktiskt äta mat så jag blir på bättre humör iaf.
Hittade trots allt ett par as snygga brills på MQ-outlet för 50spänn så får väl njuta av det istället när jag sen ska begrava min näsa i körkortsboken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0