Långfredag!

Jo, långfredagen är allt bra lång, eller iaf så känns det så.
Idag gick jag inte ur sängen förrän efter 11 och då var ja fruktansvärt pepp på att gymma, så jag tvingade med Filip till gymmet, fast jag tror inte han ångrar att han följde med. Blev faktiskt ett riktigt bra gympass och när vi kom hem blev det lite lättare käk.

Efter maten fick jag och Filip uppdraget att städa terrassen, och det är ungefär vad jag har gjort idag. Nu är  jag fruktansvärt hungrig iaf, blir påskmiddag med familjen och Filips flickvän Sofia om en liten stund.

Blir tidig kväll också, eftersom jag ska upp redan 8.00 imon för att åka till Lidköping och gå på bröllop. Jag har t.om lyckats få med mig Mikael, bästaste är han som ställer upp!

På kvällen blir det bröllopsfest med alla släktingar som är över 18, riktigt kul! Natten tillbringar jag och Mikael i Christers (min morbror) husvagn, kommer hem någon gång på söndag! Förhoppningsvis kmr det upp fina bilder då också!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0