Lättnad..

Dagen började 06.10 med uppstigning och gröt till frulle innan det bar av till morgonträningen, lira handboll hela träningen, hur kul som helst, träning inför gymnasieSM var det. Jag kommer att spela med 3orna så ni vet.

Fick även mitt betyg i specialidrottA, ett MVG blev det, kändes bra med tanke på hur mycket jag utvecklats på dom här två åren, på alla plan!

Sen vart det frulle i skolan, gott! sen vart det engelska och svenska innan det äntligen blev lunchrast, dock var det mindre god mat som vanligt, men lite gick ner iaf. Sen var vi ute i burgårdsparken och plockade blommor på biologin och beskrev dem för varandra. Sista lektionen var för en gångs skull Fysik och det var en rätt slapp lektion idag faktiskt.
Klarade G-gränsen precis på matteprovet jag hade förra veckan, det var en riktigt lättnad eftersom jag fick totalt hjärnsläpp och inte svarade på mer än hälften av frågorna.

Satt och pluggade naturkunskap i bibblan innan jag träffade brorsan i stan för en liten shoppingrunda, han köpte både skor och shorts, medans jag bara var smakråd. Sen åkte vi hem.

Sen jag kom hem har jag pluggat lite matte och bytt om till myskläder. Nu sitter jag och kollar på sjukhuset och tänker bara dega resten av kvällen..


Kommentarer
Postat av: Janniké Hallonqvist

Bildar packt emot dem jävlarna, och får alla över på våran sida tror du de kan gå :D?

2009-04-23 @ 00:09:09
URL: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0