Onsdag

Jaha, då sitter jag här igen och skriver!

Började morgonen med coopertest, dvs 3km löpning på tid, gick väl sådär, men jag klarade mitt mål att springa under 14minuter så får väl vara lite nöjd iaf.

Dagen har i övrigt flutit på som vanligt, dock hade vi studiebesök på ekocentrum istället för biologi idag, passande eftersom fysiken var inställd, den fysiklektion som jag i för den delen hade planerat att ställa frågor på om matten som vi har prov på imon, jag fattar ingenting och jag blir bara tokig av att försöka, så det får väl gå som det går då.

Imon har jag en 4timmars föreläsning om säkerhet och droger på körskolan, sen direkt till skolan för att göra matteprovet, sen får vi se vad jag hamnar. Men det är imorgon, resten av den här eftermiddagen och kvällen tänker jag bara ta det lugnt, försöka plugga lite mer matte också, men får se.


Kommentarer
Postat av: Jonna!

TACK ELIN! LOGGA IN PÅ MSN! <3 love

2009-04-16 @ 14:23:31
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0