tisdag

Har just avslutat ett samtal med älsklingen min, tyvärr gick det inte att övertala honom att jag va viktigare än hans prov, attans säger jag! Ska sätta mig och plugga inför naturkunskapsprovet nu, har ett antal sidor kvar att läsa så ju förr jag börjar desto bättre!

Annars har det vart en bra dag idag, slutade redan 13.30 och kunde i lugn och ro lämna in mina skor hos skomakarn och sedan hälsa på hanna en snabbis på Lindälv innan jag begav mig hemmåt. Sandra kom hit och hälsade på och vi bakade kladdkaka!!!! MUMS! 

Nä nu ska jag pluggeliplugga..


Kommentarer
Postat av: Janniké Hallonqvist

Elin pelin, skall vi bilda klubb. Min pojkvän tycker inte jag heller är viktigare en ett prov, rikigt döllig stil från deras sida anser ja (A)

2009-04-22 @ 14:53:52
URL: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0