Tisdag och ny vecka i skolan!

Ja, nu börjar det igen, plugget! Bara ett antal veckor kvar, sen är det sommarlov och det ser jag fram emot, men innan dess ska jag slita som ett djur för att orka sista jobbiga veckorna.

Idag hade jag faktiskt en helt okej dag i skolan, börjar bli klar med projektarbetet i programmering så har jag tur så slipper jag dom lektionerna när arbetet är inlämnat. På svenskan blev det inte mycket gjort men det gör inget. Sen åkte jag till Kungsbacka för att ha körlektion, börjar äntligen närma sig uppkörningen nu!! Sen tillbaks till skolan för att gå på historian, som va riktigt ovärd idag.
När jag kom hem fanns bara ordet MAT i mitt huvud, eftersom jag missade lunchen idag så hade jag bara ätit en drickyogurt på drygt 8 timmar, väldigt dumt! Men nu har jag ätit en stor och god portion pasta och ostsås och det var riktigt skönt att få i sig lite energi.
Ikväll blir det sängen tidigt, måste vara pigg till coopern imonbitti!

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, även om jag verkligen borde sätta mig med matten, men kanske ångrar mig om jag har tur.


Fick gruppbilderna från modellab idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0