Torsdag och Fredag

Avslutningen av skolveckan har varit bra!

I Torsdags hade jag bara en lektion och det var matte, mellan 12 och 13.30.. sen åkte jag till älsklingen och tog hand om min lilla sjukling som satt hemma alldeles ensam och pluggade. När jag kom hem drog mig ganska snart mot sängen för att orka ladda till morgonträningen.

Idag (fredag) hade jag morgonträning, som var sådär eftersom vi var väldigt kort om folk.  Efter morgonträningen blev det efterlängtad frukost, det var bra uppladdning för naturkunskapsprovet som faktiskt gick rätt bra! Hade lunch och idrott efter och det var skoj, sen åkte jag direkt till jobbet en sväng och gjorde det jag skulle. När jag kom hem låg jag en stund i solen och njöt. Åt grillat med mamma, pappa och filip innan jag hamnade framför tv'n. Nu sitter jag och kollar på "Dude, where's my car?" Hel flippad film, men bra att kolla på när man inte orkar tänka!

Appropå ingenting så måste jag bara lägga upp en jätte fin bild på Rebecca från när vi var på modellab, hon har nämligen äntligen hämtat sina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0