Torsdag

Imorse vaknade jag brevid världens mysigaste Mikael, skönt att man inte behöver sova ensam varje natt! 
Förövrigt idag så har jag dåligt samvete och jag hatar att vara förkyld! Att jag bara har kunnat träna en gång denna vecka och dessutom missar fystesterna i skolan gör att jag känner mig skabbig, fet, äcklig och allt man inte vill vara. Men är man förkyld är det inte lätt att gå ut och springa, trots att det är väldigt lockande i det fina vädret! Fystesterna missar jag iof pga att jag har körlektioner som är måsten just på morgonen.

Aja nästa vecka är det lov och då ska det bli träning varje dag!, det har jag bestämt!

Imon är det äntligen fredag, och vi ska styla om klassrummet och sen ska jag, Andréa, Malin, Rebecca och Sandra till modellab och fotas lite, skoj! får hoppas på utgång på kvällen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0