090815

Igår kväll var jag i stan med Filip (bror), Sofia, Frida, Fredrik och Oscar för att kolla in stämningen på gbg-kalaset. Nog var det stämningsfullt alltid, massor av människor som njöt av alla gratis grejer.
Vi började våran kväll på kebabhouse för att vi verkligen behövde något att äta, sen gick vi ett varv på avenyn och ner till kungstorget för att kolla in Petter på scen, riktigt bra den stunden vi såg. Vi drog oss sedan bort mot Götaplatsen och den stora scen som blivit uppmonterad där. Vi såg finalen i GH (guitar hero) och jag blev jätte farcinerad av deras skicklighet. Därefter blev det mer livat i publiken. Hela avenyn var fylld av människor som ville se Europe. Dock var det väldigt dåligt ljud på sångarens mic så musiken tog alldeles över för mycket. Vi drog efter ungefär halva konserten för att hinna med tåget hem och komma i säng i hyfsad tid.

Idag har jag i princip varit bofast i heidhallen. Redan kl 10 började vi träna denna mulna lördag.
Första passet bestod av långa intervaller i skogen, ca 200m x10 i upp och nerförsbackar och 8 medicinbollsövningar, 20kast av varje.
Därefter blev det till att byta om till kläder som inte var svettiga och även trycka i sig lite enklare mat, dvs bananer och drickyogurt.
Andra passet började vid 13.00 och detta pass var menat att vara "lugnare" än det första men de vette tusan. Massor utav spänstövningar och sedan ännu mer intervaller. Idioten x10 och sedan längre intervaller igen, fast på platt mark denna gång, sträckan var också nerkortad, 150m x 10 "bara".

Så nu sitter jag här i TV-soffan och njuter över att jag varit så duktig idag. Väntar på att älskling ska höra av sig så jag kan åka dit och mysa!  Passar på att kolla på Miami ink också!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0