090827

Då var även andra skoldagen avklarad och jag överlevde idag också! Redan idag började vi med projektarbetet, eller iaf en introduktion till det. Vi fick brainstorma och diskutera fritt i grupper och en hel del intressanta förslag kom upp.
Däremot är jag helt körd på universeumprojektet, så hoppas nu verkligen att jag får det för lärarna som väljer lovade att ta hänsyn till när man anmälde sig och jag var först på listan!
Om jag nu får som jag vill ska jag verkligen ge järnet för det verkar himla roligt att få vara guide på heltid i två veckor och sen göra ett fördjupningsarbete för den del av universeum som man får vara guide på. Spännande!

Slutade tidigt idag och kom hem strax efter ett, funderar på en power nap nu när första läxan är avklarad.
Träning ikväll, ska bli skönt att röra på sig efter en dags vila. Vi får lagen till helgens cup idag så hoppas på det bästa nu, ett gott gäng att lira med, fast då skulle jag ju spela med alla, och det går ju inte, aja det blir nog bra ändå...

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0