Ännu ett misslyckat läkarbesök..

update från bibblan.
Kom precis från läkarn på Lotusgården, var riktigt optimistisk när jag gick dit för jag ville verkligen att han skulle ge mig ett svar på mitt problem. Men icke, han sa inget nytt om armbågen alls. Så för femtielfte gången så har jag fått veta att jag har en "golfarmbåge" som inte verkar vilja ge sig trots 7 veckors uppehåll från handbollen och evigt rehabande.
Som vanligt säger han att jag måste vila och börja spela med skydd, trots att det inte hjälpt tidigare. Jag orkar verkligen inte en säsong till med en kass armbåge, men jag tänker göra som vanligt, bita ihop och köra på även om det gör ont.
Han skulle iaf skicka en remiss till ortopeden så förhoppningsvis kan de hjälpa mig...

Nu ska jag fråga bibliotekarien när mina beställda böcker kan tänkas komma..

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0