Beach och utgång

Gårdagen blev riktigt lyckad faktiskt. Förmiddagen spenderade jag ensam hemma i trädgården med boken När jag hör din röst. Jag kunde knappt lägga den ifrån mig när Sandra kom och vi åkte till Åsa för att trängas med resten av allt folk, och jävlar vilken turist strand åsa såg ut som, alla låg packade som sillar, men det fanns mycket smått och gott att titta på.

Efter några timmar av sol så begav vi oss hemåt för att tagga inför utgången. Blev en riktigt lyckad kväll även om den absolut inte blev som planerat.
Kvällens första stopp blev på The queen, för där är drickan billig, fattiga som vi är. Vi drog sen vidare till BLVD och checka läget, rätt drygt folk, men vi träffade Filip och Mickey som vi tänkte haka på till KeyBar, men inträdet va pissdyrt och vi hade inte tagit stämpel på BLVD så vi tog tåget hem och gick till Mingel istället, och gissa, vi hade svinkul där, liveband, dansgolv och alltid trevliga människor! Det gillar vi!

Bilder kommer väl såsmåningom när Sandra orkar ta med sin usb-sladd hit. :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0