eclipse

Äntligen har jag fått den tredje boken i Twilight-serien. Boken har orginaltiteln Eclipse, men eftersom jag är bättre på svenska än engelska så har titeln blivit översatt till Ljudet av ditt hjärta. Boken börjar där föregående slutar och är precis så fängslande som den ska, det tog mig bara en timme att nå sida 116 av 527, så lagom till helgen har jag nog läst ut även denna bok.

Idag är det förresten bara en vecka kvar tills även jag börjar skolan och kan dela mina kompisars klagomål över scheman osv. Ska bli roligt att äntligen träffa klasskompisarna, det blir rätt tomt utan er. Skönt också att komma tillbaks till rutiner och fasta tider så allt man vill göra hinns med.
Förövrigt idag har det inte hänt mycket, jag har städat huset, jättefint sa både mamma och pappa. Sen blev det inte mycket tid över eftersom vi hade såpass tidig träning så fick jag åka hemifrån redan 15.15, segt. Jag lägger ungefär 5 timmar varje dag på att åka till träningen, träna och åka hem igen, men vad gör man inte för det man älskar?!

Näh nu blir det väl iaf sängen för min del, får väl se till att komma ur sängen i hyfsad tid imon.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0