För han är min militär...

Idag började dagen med ett fyspass med pilatesbollen, hoppas på att övningarna känns i kroppen imorgon, för det var faktiskt rätt jobbigt måste jag säga. Efter den obligatoriska duschen blev det slappande fram tills middagen, där hela familjen plus farbror Claes satt samlade och njöt av den stekta laxen. Till efterrätt fick vi äpplepaj och vaniljsås, alltid gott!

Efter all denna mat var jag proppmätt och jag tog bilen till Mikael för att mysa en liten stund, sista gången på några veckor nu. Imorgon rycker han in och kommer den närmaste tiden befinna sig i Karlsborg, K3. Vi får väl se när vi ses igen, om inte allt för lång tid iaf!

Nu börjar det iaf bli dags för sängen, ska upp redan 05.30 imorgon så behöver min skönhetssömn för att orka jobba i en vecka nu!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0