Första skoldagen

Jaha, nu har mitt sista gymnasieår börjat, ganska skönt faktiskt, men det kommer jag nog inte tycka sen.. Jag har fått ett helt okej schema som det ser ut nu, under hösten kommer jag bara läsa matte E, Fysik B, Svenska B och Engelska C. Fyra kurser med lärare jag tycker är bra, sen läser jag ju handboll som vanligt också. Gott!

Efter bara 2 timmar i skolan slutade vi för dagen, och efter lunchen som bestod av nuggets blev det en liten fika på stan, alltid trevligt!

När jag kom hem läste jag äntligen ut breaking dawn, så nu slipper alla höra mitt eviga tjatande om böcker, jag kommer sakna Bella's värld. Men jag kommer över det! Tänkte läsa snabba cash om ett tag när boksuget kommer tillbaka. Efter kanske 12 böcker den här sommaren så får det vara nog på ett bra tag.

Den senaste stunden har jag ägnat helhjärtat åt Andreas, ibland saknar jag den jäveln faktiskt. Aja tur att internet finns så man trots avståndet kan hålla kontakten..

Därför tillägnar jag det här inlägget till honom genom en vacker bild jag tog :) Sry Andreas, men jag vet att du tycker om det !


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0