Friday, I'm in love

Nu var den här skolveckan över, och idag var vi i skolan i en knapp timme, känns ju jätte värt att åka till skolan då. Började iof 13.50 så fick iaf en rejäl sovmorgon. Efter skolan åkte jag, Malin och Rebecca in till Nordstan för att hitta en väska åt Malin, vilket vi tillslut gjorde. Åkte hem strax därefter och satt hela vägen hem på tåget och tänkte på hur fruktansvärt hungrig jag var, så ni kan ju lätt gissa vad det första jag gjorde när jag kom hem var?!
Efter att jag ätit hamnade jag här i soffan och såklart framför datorn. Nu sitter jag väl i princip och väntar in kvällen så jag kan krypa upp i soffan och bara mysa till någon bra film..

Ska försöka få tag på min älskling senare idag, han kommer ju äntligen hem på besök!! Saknat honom så enormt. Ska försöka locka med honom till heidhallen imorgon också för det är nämnligen handboll för hela slanten som gäller imorgon!! Det gillar vi!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0