loving you, loving me

Gårdagskvällen var riktigt mysig, blev en massa film, mys och polly.
Jag och Mikael såg Allt om min buske, Valkyria och Micke och Molle 2 och bara njöt av att få vara nära varandra. Vi somnade nog ganska tidigt ändå, eftersom vi båda var helt utslagna, jag av all träning och Mikael av sina två första veckor i Karlsborg. Vaknade däremot rekorderligt tidigt för att ha sovit tsm med Mikael, redan halv elva var vi uppe och åt frukost och då hade vi båda hunnit med en dusch också. Sen blev däremot sängen väldigt lockande igen och vi gick och la oss och bara myste i några timmar till. Sedan blev det tyvärr dags för mig att åka hem, aldrig roligt att säga hej då och inte veta när man ses nästa gång, men om inte allt för länge tror jag.




När jag kom hem blev det lite ombyte och käk för att senare åka med Sandra in till stan och kolla på Rix fm festival på  Kungstorget. Efter 3 timmar av musik begav vi oss hemmåt och jag var hemma vid nio igen, och nu är jag väldigt trött, så blir nog snart sängen för min del...


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0