Målning på hög nivå

Idag har jag endast gjort hurtiga saker, så duktigt av mig va?!
Morgonen började redan vid 10 då mamma väckte mig och tyckte jag skulle ta vara på dagen, efter ytterligare en liten stund i sängen gick jag upp för att äta frukost och därefter fick jag med mig brorsan til gymmet. Körde Börst och armar idag och var verkligen helt slut i hela armarna efter ha gjort alla biceps och underarms övningar jag kom på, och det var en del vill jag lova. Bänkpressen gick väl sådär, min armbåge gillar det inte riktigt och då har jag inte vågat köra förrän nu. Har alltså inte gjort någon bänkpress alls sen testerna i skolan i mars, men efter klartecknet från läkarn så får jag iaf köra lätta vikter, så det gjorde jag.

När jag kom hem blev det bara ett ombyte av kläder och sedan gick jag ut och gjorde pappa sällskap, målning av panelen var dagens uppgift och fram tills för en liten stund sen har jag bara tagit paus för att äta mat. Så duktigt av mig!
Nu ska jag ta och duscha av mig svetten från träningspasset och färgen från målningen, har t.om färg i håret.

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0