Så länge vi båda andas..

Näh ursch, nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera här men tyvärr så har inte tiden funnits.
Så en snabb update av de senaste dagarna kommer här..


Torsdag: lång sovmorgon och ordentlig frukost, vilket var bra. Sen drog jag igång, Startade tvättmaskiner och hängde tvätt samtidigt som jag lagade två stora lassanger och läste Eclipse. På eftermiddagen när alla husliga sysslor var klara låg jag på gräset i värmen och läste i min älskade bok. Kvällen spenderades sedan i heidhallen, som vanligt. Handboll hela träningen var riktigt gött och nu efter två veckor börjar känslan komma tillbaks, gött!

Fredag: Tidigare uppgång idag för att hinna läsa lite Eclipse innan jag och pappa åkte till läkaren på Carlanderska. Fick positiva besked denna gång både på röntgen och av läkaren. Så nu kan jag kasta armbågsskyddet igen och köra så det ryker, även om det kommer göra ont ibland, rehaben kommer jag fortsätta med, men inte i något desperat behov av att bli frisk utan istället för att bli stark! HÄRLIGT! ! Och förresten, för er som tycker som jag, att bröderna Lundqvist är sjukt läckra kan jag avslöja att jag träffade på Joel på röntgen, de ni.

Kvällen blev också riktigt bra, utgång med Sandra, Jochan, Jossan och C.O. Efter en vända på NRJ in the Park (där Dead By April gjorde en grym spelning) bar det av till Chez för att firas, Jochan fyllde nämligen 19. Efter 2 timmars "förkrök" gick vi till BLVD där det var full rulle, trots den dåliga musiken, och vi vet verkligen hur man får igång ett dansgolv! ;)
Jag hade iaf hur trevligt som helst, träffade riktigt många jag kände och det var roligt då jag inte sett dem på ett bra tag.
Kom hem strax efter 3, ganska tidigt ändå, men det räckte efter en lyckad kväll!..

Lördag: Dvs idag. Idag kom jag upp ur sängen rätt sent och blev genast satt i arbete. Har faktiskt varit riktigt duktig, jag tvättade delar av huset (den utvändiga panelen) och jag lovar de va jobbigt så jag kommer ha träningsvärk i axlarna imorgon. Efter att ha avklarat mitt uppdrag slog jag mig ner med min bok och läste ut den, ursch jag gillar verkligen inte slutet, alldeles för sorgligt, dumma dumma. Hoppas nu att allt blir bra i sista boken som jag ska hämta på måndag! Boken heter Breaking down på engelska men på svenska Så länge vi båda andas..

Så nu vet alla, allt om min icke händelserika vecka, Ikväll blir det riktig myskväll med godis och mys i soffan, dock bara en grej som saknas, och det är älskling..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0