Slutspel

Imorse var det som sagt samling 9.00 i Heidhallen för semifinalen mot Kärra, och en mer spännande slutspelsmatch får man leta efter.

Efter att jag stått första halvlek som var sådär småknacklig från våran sida, med mycket missade skott och lite halvkasst samarbete i försvaret stod det 4-4. Och mer spännande skulle det bli.
Kärra öppnade andra halvlek bäst och kunde ta ledningen med 8-5. Vi ryckte upp oss och kunde kvitera och när slut signalen gick stod det 9-9 på tavlan. Sudden väntade och efter domarens konstiga lottningssystem fick Kärra börja anfalla. Och trots bra försvar lyckades de peta in ett avgörande. Vi förlorade matchen och att förlora är alltid lika surt även om cupen var för träningens skull.

Så vid halv 11 hade vi spelat klart för den här helgen, tråkigt men sant.
Men... Ur allting ont kommer något gott!
Nu när vi inte skulle spela final så kunde jag åka till Mikael och avnjuta resten av dagen i sängen. Bara mys hela dagen med världens bästa, det kan inte bli bättre!

Nu har älsklingen åkt tillbaks till K3 och jag sitter här i soffan och väntar på att London Ink ska börja, kvällen kommer väl spenderas här om inget dramatiskt händer. Så nu vet ni vart ni har mig...

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0