Sunshine in my heart

Igår tog det lååång tid innan jag kunde somna, jag funderade alldeles för mycket.
Jag låg jätte länge och tänkte på hur mycket jag verkligen saknar Mikael nu när han gör lumpen och vi inte kan ses, det är hemskt, nästan så det gör lite ont i hjärtat på mig.
Sen tänkte jag på hur tomt det blev nu när Sandra åkte till USA och inte kommer hem förrän i slutet av november, vem ska jag nu dela allt med?.
Även Handbollen tänkte jag mycket på, hur skönt det är att jag får köra för fullt utan att behöva bry mig om att armbågen gör ont, hur fruktansvärt goa lagkamrater jag har och hur kul det ska bli när serien startar den 19september!
Det var skönt att kvällens sista tankar ägnades till något jag verkligen tycker om och som alltid gör mig glad, Handbollen är verkligen mitt liv, eller iaf största delen av det!

Näh nu ska jag gå ner och njuta av min goda ungsstekta falukorv och sedan ska jag traska ner till bibblan och hämta min bok som ÄNTLIGEN har kommit!
Efter detta blir det en efterlängtad fika med Hanna, ursch vad jag saknat att snacka med den bruden va!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0