tisdag

Idag har alla kungsbacka elever börjat skolan och jag sitter här och lider för att jag inte har något att göra under min sista sommarlovsvecka. ursch ursch.
Börjar verkligen bli rastlös över att bara gå hemma, trött blir man också. Aja har iaf gjort lite nytta idag, tycker jag iaf. Började dagen med en ordentlig frukost och hamnade framför friidrotten på Tv'n där både Johan wissman och Emma Green klarade sina försök på 400m resp höjd. När jag tröttnat på friidrotten passade jag på att göra mig i ordning för dagen och hamnade sen framför Tv'n igen, där våra värsta år stod på tablån, men efter en timme med familjen bundy tröttnade jag på att vara innomhus och gick en långpromenad, en timmes promenad är inte illa pinkat.
Nu börjar jag däremot bli riktigt hungrig, så det blir till att ställa sig i köket och koka ihop något gott.. Tänkte åka in tidigare till träningen idag och kolla på damernas match mot Sävehof bara för att ha något att göra resten av eftermiddagen.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0