tråkiga torsdag

hm ja så känns det idag, uppgång halv 6 för att åka och jobba en stund. När jag kom hem bar det av till närakuten för att söka hjälp för min onda armbåge, men näh, där kunde dom inte hjälpa mig sa dom, eftersom det inte var en akut skada. Men om man har väldigt ont så är det väl alltid akut?! eller? Aja efter att ha tjafsat med kärringen i receptionen så fick jag iaf träffa en läkare som bara grymtade lite och sa att jag kan inget göra, du måste uppsöka din gamla läkare.
Men han skickade åtmindstånde en remis till ortopeden. Jag har fortfarande ont i armbågen, lite extra ont eftersom läkaren höll på att vrida och klämma på den.
Så på måndag blir det ett besök på lotusgården för att se om dom är villiga att hjälpa mig den här gången, jag vill verkligen inte ha ont längre! Är dom lika envisa om att det inte är "något" som sist så blir det Carlanderska på fredag nästa vecka, så det verkar lösa sig även om det är segt att vänta.

Annars idag har jag inte gjort mycket, gick och la mig och sov en stund efter besöket på akuten, när jag sen gick upp vid 11 blev det en andra frukost och tidningsblädder.
När jag tröttnat på alla artiklar om tonårsmördare och kulturkalaset la jag mig i solen och stekte i nästan två timmar, men nu har ett tjockt molntäcke lagt sig så va inget skönt längre. Så kommer väl att sitta här tills att det blir dags att laga mat, tråkigt nog.

Träning ikväll såklart, och det ser vi fram emot!!

Förresten så saknar jag Edward och Bella i twilight, och jag har fortfarande inte fått böckerna ifrån biblan, gaah! Jobbigt läge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0