10 dagar till julafton

Idag, 14 december är det precis 10dagar kvar till julafton och bara 4 dagar kvar tills jullovet börjar på riktigt.
Dagen började iaf med morgonträning, eller ja egen planering, vi har börjat att planera 14 träningar fram till sportlovet och det går framåt måste jag säga. Därefter frulle och sen årets sista prov, nämligen matteprov. Förhoppningsvis gick det rätt okej, får försöka nå Bengt i veckan och få ett resultat iaf.

Slutade vid 11.00 och begav mig då hemåt, en vända till solhuset unnade jag mig på vägen också. När jag kom hem körde jag ett dubbelavsnitt av andra avenyn innan jag käkade och begav mig till träningen.

Förövrigt idag har jag fått extrajobb över jullovet, goa pengar måste jag säga. Fem dagars heltid blir det 21-23 december och 4-5 januari.

Imorgon blir det Universeum igen och dagen börjar med en guidning för 4-5åringar, ska bli riktigt roligt.

Nu är det förövrigt dags för sängen, att sova är verkligen välbehövligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0