10 månader, 4 advent och fyra dagar till julafton

Idag har jag och älsklingen 10månader tsm, låter som en evighet i mina öron men tiden har bara sprungit i väg. Dagen till ära firar vi med ett besök på Jul på Liseberg och det ska bli såå mysigt, har längtat att få gå dit med Mikael sen det öppnade, och idag är ju faktiskt en perfekt dag för det! Det kommer förhoppningsvis upp några fina bilder sen.

Idag är det även fjärde advent och sista ljuset skall tändas. Tyvärr har advent blivit lite undanskyfflat i år, har knappt varit hemma på söndagarna och så inte idag. Men iaf idag brinner även det fjärde ljuset här hemma!

Och till sist, det är väl ingen som har missat att det bara är 4 dagar kvar till julafton, fyra ynkliga dagar sen blir det julbord, julklappar, kalle anka och mys med familjen. Och för första gången på 12år firar vi med mormor och morfar!

Nu börjar det bli dags för käk, sen drar jag till stan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men va fan, inte du också?! Varför ska jag va ledig just IDAG, när alla ska dit?

2009-12-20 @ 15:17:28
URL: http://emmautanv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0