Dan före dan !

Idag var det tidig morgon som gällde, jobb stod först på schemat. Efter att jag hade gjort klart allt jag skulle så smet jag lite tidigare från jobbet för att hinna sova en stund innan älsklingen kom. Efter två timmars sömn kom han äntligen och vi bytte julklappar, myste jätte länge i badkaret och avslutade med mys framför love actually. Jag blir alltid lika pirrig i magen varje gång jag ser honom, sötnöten min!

Sandra ringde idag också, gaaaah, sinnes vad jag saknar henne! Hon frågade vad jag ville ha från USA, så nu hoppas jag på något fint, när hon nu kommer hem! Snart hoppas jag!

Imorgon är det julafton och i år blir det firande med farbror Claes och mormor och morfar, ska bli jätte mysigt!

Men nu ska jag faktiskt dra mig mot sängen så jag får sova ut ordentligt, så att jag orkar hela julafton med mat och grejer.


Kommentarer
Postat av: sm

hmmm, nar jag nu kommer hem..;D

2009-12-24 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0