Gameday

Efter en härlig sovmorgon gick jag upp. När jag kom ner i köket julpysslades det för fullt, mamma bakade nämligen både bröd och pepparkakor.
Nybakt bröd till frukost och lite pepparkaksdeg på det är aldrig fel, bra början på dagen iaf. Efter en stund vid frukostbordet öppnade jag matteboken och försökte få in ytterligare kunskaper inför morgondagens prov.
Nu börjar uppgifterna bli svåra och vissa kunde jag verkligen inte förstå, så det blev till att lägga den ifrån sig igen. Hoppas ändå att jag klarar provet hyfsat, jag kan ju faktiskt nästan allt, tror jag.

Datorn fick ta mattebokens plats och här sitter jag nu och väntar på lunchen som är klar vilken minut som helst. Efter maten ska jag åka till Heidhallen och lira näst sista matchen innan jul. Önnered står för motståndet i DJ-södra, dvs att jag spelar med heid2/3 och jag tror att vi har ett rätt okej lag med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0