Hemmakväll med Idol

Efter förra inlägget så drog jag faktiskt hem och sov i två timmar innan jag var tvungen att åka och jobba lite och när jag hade jobbat färdigt åkte jag med mamma hem.

Sedan dess har det inte hänt nått väldigt dramatiskt, jag har packat min väska inför helgen, jag har ätit mat och kollat på TV.

Kvällen kommer jag tillbringa i soffan med brorsan och Idol. Tacos blir det också!
För imorgon blir det tidigt uppgång, redan 05.15 för att hinna äta och klä på mig innan bilen till heidhallen går. Bussen går 06.30 från hallen och äntligen är det dags för steg3 i SM. Efter ett antal timmar i buss kommer vi vara frame i Tyresö och då gäller det att vara taggad till tusen!

Önska oss lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0