hur väcker man någon som inte vill vakna?

God förmiddag alla! Sitter just nu hemma hos älsklingen, i ett mörkt rum där det stinker starkt av manliga hormoner och där älsklingen ligger och sover som en liten bebis. Han vill för allt i världen inte vakna och jag vill ha någon att prata med. Hur gör man då för att väcka någon som inte vill vakna? Gaaah!

Aja, det blev iaf en helt okej kväll igår. Förkrök hos Filip och sen in till stan, trädgårn. En nykter kväll för min del, men som vanligt har jag alltid lika roligt! Igår träffade jag några kända ansikten, och Tom förlåt att jag inte kopplade direkt! Blev en hel del dans i min höga oranga pujcks, och inte ens ont i fötterna fick jag, yey! Blev ändå en hyfsat tidig kväll, Mikael var väldigt trött så vi tog bussen hem 2.15. Vi var väl hemma vid 3 och då total slocknade jag direkt.
Var däremot väldigt pigg i morse, och kunde lätt studsa upp ur sängen. Mikael är nog lite bakis och väldigt trött så han har inte vaknat än som ni redan läst.

Vad som händer här näst vet jag inte, får väl se om jag ens får upp sömntutan, annars får jag väl gå upp och försöka få igång disneychanel och flyta in i den tecknade världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0