Jobb och gym!

Gårdagen blev väldigt mysig, även om vi nästan frös ihjäl på Liseberg :) När jag kom hem på kvällen slocknade jag nästan direkt.

Idag var det tidig uppgång, redan 6.00 och det är första dagen på jullovet! Men när det är lov från skolan så jobbar jag istället, bra va! Pengar är alltid bra!
Jobbade mellan 7 och halv 4 på samma ställe där jag jobbade i somras, nämligen Ringhals. Det är jätte goa tjejer att jobba med där så det var faktiskt lite kul att städa idag. Däremot är snö och grus ingen bra kombination med moppar. Undra hur många kilo grus jag sopat upp idag?

Kom hem för en bra stund sen och håller på att göra mig redo inför gymmet, funderar dock på vad jag ska köra idag? Aja det kmr jag väl på sen.

Men men, tjofräs nu drar jag igen!

Kommentarer
Postat av: sandra

elin! jag maste veta vad du vill ha jag ska kopa allt mojjs till dig nu! vill du ha markes klader eller sota klader eller fest klader eller vad vill du ha?

for om du vill ha markes klader ar det typ 25 dollar, och da blir det typ 2 trojor, men om du vill ha billigare klader sa gar ju det ocksa. jag borjar bli lite panikad har maste kopa allt! :D men jag vagar inte kopa natt an vill veta mer exakt vad du vill ha!!

2009-12-21 @ 23:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0