Juldagen

Varför är man alltid så förbaskat trött och seg på juldagen? Iaf så är jag det varje år.
Det blev iaf inget bloggande igår, hade fullt upp med allt annat.
Mormor och Morfar, Farbror Claes och familjen hade en riktigt mysig julafton. Jag orkar inte göra en utläggning av hela dagen men den var iaf bra.
Jag önskade ju mig bara en Ipod Nano så det fick jag. Fick även Ice Age 3 av brorsan, så nu kan jag se den när jag vill! Vilket jag precis gjorde!

För övrigt idag blir det en hemmakväll, ska kolla på första avsnittet av predikanten stenhuggaren med mamma, äta lite julgodis, det blev inte så mycket sånt igår, konstigt nog.
Imon blir det gymmet, mellandagsrea och så lite mys med Mikael!

Nu ska jag fortsätta pilla på min Ipod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0