Lusselelle

Matchen mot Önnered kunde ha varit lite mer spännande, Att vinna med 30-12 mot Önnered är inget man gör varje dag och i ett derby vill man helst ha lite mer spännande matcher. Aja, vi fick oss en soft match och kunde åka hem nöjda.

När jag kom hem så blev det luciamys med familjen. Glögg, pepparkakor och lussekatter är alltid gott och så även idag.
Nu börjar Holiday alldeles strax, en jätte söt film för er som inte sett den innan.

Imon ska jag till skolan för vi är lediga från Universeum. Börjar 7.30 med egen planering med handbollarna, vet dock inte riktigt vad jag skall göra eftersom jag inte har hunnit vara med på föregående lektion. Men sånt brukar lösa sig. Därefter ska jag skriva sista (förhoppningsvis slipper jag slutprov) provet i matte E och sen slutar jag, imorgon blir alltså min sista skoldag innan jullovet.
Missar julavslutningen för tredje året i rad, ettan var det karibien istället, förra året satt jag fast på ett tåg som stannat och på årets avslutning befinner jag mig på universeum. Men det gör inget, jag lider inte.

Nu har Holiday börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0