Om en månad..

Om en månad, har jag hunnit fira både jul och nyår, och dessutom så fyller jag år exakt om en månad, tänk så gammal jag blir då. Hela 19år, de va de värsta va!

Idag har studenten också kommit en dag närmre, igår köpte jag nämligen balklänningen och idag beställde jag studentmössan! gaah, inte långt kvar nu, och så mycket kvar att göra!
Annars i skolan har jag pluggat matte som en galning för att verkligen klara sista provet i kursen, måste se till att hålla pluggandet uppe trots att jag kommer befinna mig på Universeum de kommande veckorna innan jullovet. Men ingen idé att stressa upp sig, det får gå som det går!

Läste ut Camilla Läckbergs senaste bok, fyrvaktaren, fruktansvärt hemsk och spännande! Gillar man drama/spänning och mord ska man absolut läsa den! Dock inte bättre än twilight-serien.

Nu är det dags för käk, sen åker jag och tränar, sista träningen innan helgens SM-steg i Tyresö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0