Spinn/medel

Det blev inte gym, det blev spinning! Jag ångrar verkligen inte att jag valde detta passet för jäävlar vad jobbigt det var.
Fördelen med spinning är ju att man kan göra det precis så jobbigt som man vill ha det, och mitt mål idag var att ligga på mjölksyragränsen och det lyckades jag med. Det var även en jätte bra spinninginstruktör som är sådär pushande och skriker kommentarer som "komigen nu, ni orkar lägga på mer", " det här ser ju alldeles för enkelt ut, lägg på mer motstånd" osv. Precis sådär som en jävlig fystränare eller handbollstränare skall vara när man har de där svinpassen. Passen man egentligen vill slippa men som man mår så himla bra efter! Jag är iaf nöjd med mitt träningspass idag och nu är sängen otroligt lockande!

Imon blir det jobb och sen träning med mina goa bruds i laget! Hoppas på mkt spel och att dagens jobb inte förstört hela mitt fokus! Nu blir det en god natts sömn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0