Underbara vinterväder!

Idag är vädret så underbart det bara kan bli när det är december! Solen skiner och det är minusgrader ute, så mycket bättre än regn och blåst!

Idag har jag haft en smärtsam förmiddag och morgon, först träning med en ond rygg, därefter vidare till osteopaten som tog bort det onda, nu är jag bara helt mörbultad istället! Nu är jaf iaf fitforfight inför SM och kommer inte kunna klaga på en trasig rygg, gött!

Jag har även varit superduktig och skickat in min ansökan till Liseberg, Så Emma nu får du va på dina chefer så att jag får jobb den här gången!

Nu ska jag sätta mig och julpyssla lite, myspys.


Kommentarer
Postat av: tack

tacktacktack<3333333333333



Tank att nagot sa lite som godis kan gora mig sa glad! :D

2009-12-02 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0