Universeum

Den här veckan kommer det inte komma upp så mkt på bloggen eftersom mina dagar är oerhört enformiga. Idag var andra dagen på Universeum, jag är fortfarande otroligt hes men med turen på min sida så hade vi inga guidturer idag. Fick istället slussa barn mellan guidestationer inne i akvariet men de va rätt lugnt.
I övrigt har jag kört ett otroligt träningspass hela dagen, dansmattan är faktiskt riktigt jobbig. Handbollsmålet fick sig också några besök och även hästen och roddmaskinerna. Så även om jag inte har några morgonträningar så kan jag lova att det är lika svettigt att jobba på Universeum.

Nu blir det käk, sen träning! Är helt utmattad så vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0