Världens bästa Sandra är hemma !!!

Åååh vad jag var glad när jag vaknade imorse! Däremot mår min hals riktigt illa så det blev ingen träning idag, det gillas inte. Körde iaf mamma till jobbet imorse eftersom jag behövde bilen själv.

Klockan 12 kom nämligen Sandra utklivandes på Landvetter och min uppgift var att få hem min lilla amerikanska! Vi satte oss i bilen och brummade hem till KBA igen. När vi kom hem till mig fick jag lite julklappar, dvs t-shirts, armband och en parfym som jag är helt körd på! Sen tog vi oss ner till Kungsmässan för att kika lite, tog dock en evighet att hitta en parkeringsplats. På kungs så fikade vi lite, gick och kollade i affärer och träffade Sandras farmor Margaretha. Framåt halv fem blev det dags att säga farväl för idag och ta sitt pick och pack hem igen. Nu är jag brutalt hungrig och jag ska äta mat nu tänkte jag.

Imon blir det stan med älsklingen och förhoppningsvis lite mys också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0