veckan som gått..

Som ni säkert har läst så har jag jobbat som guide på Universeum hela veckan och inte haft någon som hellst tid med datorn.
Under veckan har det hänt massor utav skoj, flera timmar på dansmattan och i handbollssimulatorn varje dag är rätt jobbigt, sen att gå runt att le och leka med barn hela dagarna tar också på krafterna. Träningarna har tyvärr blivit drabbade eftersom jag kännt mig trött och ofokuserad. Aja något drastiskt har inte hänt iaf.

Saknar däremot alla mina älsklingar, Mikael och Sandra. Måste ni vara där jag inte är =( <3

Första universeumveckan avslutades med utgång tillsammans med Susanne, hade trevligt även om musiken sög.

Idag har jag lirar div1 match i Eksjö, mot just sävsjö/eksjö. Efter en bra första halvlek och ledning i halvtid gör vi en fruktansvärt andra halvlek och förlorar.

Nu sitter en trött Elin framför datorn och försöker uppdatera loggboken, sängen är otroligt lockande!!


Kommentarer
Postat av: sm

saknar dig ocksa!! sa fort jag fatt min biljett sa kommer jag! fy jag vill sa garna halsa pa hemma och traffa alla. haller pa och bli kneeepp.

2009-12-18 @ 04:32:34
Postat av: Anonym

pass mena jag!

2009-12-18 @ 04:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0