Alltid trevligt när solen tittar fram !

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag!
Skolan var rätt lugn och jag fick gjort en del, dvs, riktigt rolig morgonträning på 7pers! En mattelektion som blev riktigt lyckad eftersom jag hann med riktigt mycket, bra inför provet!  Eftersom våran biologilärare fortfarande är sjuk (stackarn) så jag slutade redan klockan 12.00.
När jag kom hem blev det en liten stund av avkoppling, sen tog jag en riktigt mysig och solig promenix ner till stationen för att möta min lilla älskling. Tillsammans drog vi vidare för att möta upp med Hanna och ta en trevlig fika på Linnéas. Dit kom även Buffeln och snackade en stund. Sen drog dom två sistnämnda och jag och Oscar gick en sväng och kollade lite på kungs, sen gick vi en promenix hela vägen bort till Aranäs och tillbaka. Sen tog jag bussen hem medans Oscar drog till träningen.

Nu sitter jag här och dunkar låtarna från Dirty Dancing och kollar på 2 ½ men. Trevligt trevligt! Börjar bli dags för käk också, ska nog ta och leta reda på något gott.

! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0