Fredag - Lördag!

Vart ska man börja!? igår händer inte allt för mycket, morgonträning, skola, hem, äta, träning, hem, äta, sova! Inte jätte spännande dag, men helt okej ändå!
Idag har det hänt desto mer, mamma väckte mig vid halv 10 för att vi skulle till freeport och kolla lite grejer, mamma ville bland annat hitta något att ha på sig till Annika och Mattias bröllop som är på påskafton (11 april) och det blev faktiskt riktigt eleganta kläder handlade för hennes del. Själv köpte jag ett par ursnygga jeans på fornarina, ska väl försöka lägga upp en bild såsmåningom. Sen åkte vi hem och åt mat för att bege oss vidare till heidhallen där hela eftermiddagen spenderades. Spelade seriefinal mot Önnerediterna i dam div 2 med Olli, blev tyvärr en tung förlust men orkar inte skriva ett långt referat om vad som gick snett. Efter mina 60 minuter på bänken var det dags att lira mot S-hof i DJ-södra, våran lilla tappra uppställning försökte så gott dom kunde men efter första halvlek dog krafterna ut och det blev ytterligare än tung förlust. ¨

Var hemma vid halv 8 och då blev det tacos och melodifestivalen, och hur jävla kasst är inte det då? Tacosen var ju iof god, men melodifestivalen var riktigt dåligt idag! Inte en enda bra låt, om man bortser från Darins cover på "Se på mig".

Nu sitter jag och kollar på Rocksystrar med Goldie hawn och har tråkigt, saknar min älskling också! Ursch vad synd det är om mig..

Näh nu ska jag lägga ifrån mig datorn och fortsätta dega framför TV'n.

Take care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0