Jobb, jobb, jobb!

Nu har jag jobbat som ett as i tre dagar, fast goa pengar är det allt! För alla er som är jätte intresserad av vad jag jobbat med så kan jag avslöja att jag har packat neccesärer innehållande information om olika inkontinentbesvär och annat trevligt. Mina händer och nagelband är helt förstörda av allt pillande med plast och kartonger. Utöver jobbet så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, Jag har tränat både måndag och tisdag, och jag har pluggat lite matte och jag har sovit, inte särskillt händelserikt men så är det.

Har man tråkigt när man jobbar
 så kan man alltid passa på att leta efter konstiga saker...



Om en stund kommer Sandra hit och vi ska dega lite, sen blir det slagg, tidigt som få! Ska upp typ fem imon, för att åka till Stockholm! I Stockholm kommer vi göra vad som förväntas av oss, nämligen shoppa, fika, kolla på sevärdigheter osv. Sen kommer vi även spendera lite tid i Uppsala eftersom vi sover hos min kusin och hans sambo som bor där. Tänkte också passa på att träffa Julia när jag ändå är där, längesen ja såg henne, tråkigt nog. Sen blir det tro det eller ej, utgång i Uppsala, får väl se om de är något annorlunda.

Take care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0