Mysig start på lovet!

Igår blev en riktigt lyckad dag och kväll, även om ja inte ätit allt för mycket.
Började min dag med övningskörning in till Heidhallen för att kolla på damernas match mot Skövde som dom överraskande vann med fem bollar, riktigt roligt! Sen kollade jag en stund på Olli när dom lira för att senare dra in till stan och träffa Mikael över en fika, alltid lika trevligt!
Sen skildes våra vägar för att ovetandes mötas några timmar senare. Jag skulle tydligen på fest hos Oscar Vramsten med Oscar, Persson och Skinnet, Vramsten som bor i billdal och inte helt otippat väldigt nära Mikael.
Kom till Vramsten och den första jag träffar var min älskade Emelie Roos, fan va jag har saknat den bruden alltså! Hon är ju inte lite underbar. Snackade med Vramstens flickvän Rebecka och vi går tro det eller ej på samma skola och har några gemensamma kompisar, så henne lär jag väl förhoppningsvis se igen. Sen var självklart Vramstens syster Kristin och några kompisar till henne där och dom var ju för roliga. Spelade lite ölspel (utan öl för min del) och lite "jag har aldrig". Sen kom Mikael, Fredrik, Petter och Rickard, ååh mina älsklings killar, fan va ja saknat dom. Eller ja Mikael hade ja väl inte hunnit sakna iof. Trevligt vare, Även om jag och Oscar valde att bege oss rätt tidigt eftersom min kropp sa ifrån när ja inte käkat allt för mycket under dagen, dumma mig! Aja som sagt riktigt trevlig kväll!  Och för alla som inte vet, så är min värld väldigt liten. Ni som känner mig vet vad jag menar.

När jag kom hem från Oscar så blev det först lite käk och sen freeport med mammisen. Jag fick en parfym av mamma, Tack! Sen fick jag även ett par byxor, en tunika och ett linne för bara 180spänn, REA- I love it! Sen köpte jag mig ett par converse och ett par björnborg dojjs också. Nu behöver jag inte shoppa på väldigt länge!
Kom hem för en stund sen och väntar nu på att Anette ska ringa, så jag vet vilken tid jag ska va på jobbet imorgon. Ska övningsköra lite mer sen med pappa eftersom jag har körlektion imorgon också.

Det är väl ungefär vad som hänt på två dagar!

Take care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0