Någon har skaffat sig bloggskills

Kolla, kolla.. Hon har äntligen lärt sig hur man gör sin blogg lite mer personlig! riktigt duktigt av mig om jag får säga det själv. Det tog några timmar att få det snyggt men nu är det bannemig klart! Rätt nöjd över mig själv också.
Förutom att sitta och leka här på bloggen har jag faktiskt vart i skolan och skrivit prov, åkt skridskor och fått matteläxa. Sen träffade jag Sandra på stationen och vi drog hit och gjorde pannacotta. mumma! Sen har vi degat lite framför datan bara. Nu är det en stund sen Sandra åkte och jag fastnade här.

Blir fin middag ikväll också. Mamma och Pappa firar 21 år i förlovningsdag idag så det blir entrecout (stavning) och klyftpotatis, och sen Pannacotta till efterrätt!

Nu ska jag gå och duscha, passa på att snygga till lurvet på benen kan behövas också.

Take care!
! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0