Onsdag - Torsdag

hm, nu sitter jag här och skriver igen. Och säkert inget intressant kommer bli nerskrivet ändå. Men läs för all del!

Igår började dagen med morgonträning i valhalla, trots min huvudvärk som jag fått förklarad som en lätt hjärnskakning körde jag på för fullt idag med, och lika roligt som alltid var det. Iof så brukar träningarna med Bagarn och alla brudar bli riktigt goa. Sen hade jag engelska prov och dagen flöt på rätt lugnt, fick t.om sluta 20minuter tidigare.
Kl 16.00 hade jag körlektion och det var landsväg som gällde, fick några riktigt bra tips och det gick helt okej, men som vanligt blir jag aldrig helt nöjd. Jag och mina krav säger jag bara. 
När jag äntligen kom hem så passade jag på att plugga lite till kostprovet och äta mat. Sen kom världens bästa Mikael hit och pluggade lite med mig, sen kollade vi på tv och hade allmänt mysigt. La oss rätt tidigt också eftersom Mikael skulle upp och träna i skolan i morse. Men inte kom han iväg i tid imorse iaf, det var alldeles för mysigt att ha honom brevid sig för att låta honom gå bara sådär.

Men när han hade gått la ja mig och sov en timme till innan ja duschade och gjorde mig i ordning för att åka på uttvecklingssamtal med mamma i skolan. Jag körde bil både fram och tillbaks och det gick riktigt bra, trots att jag var tvungen att köra mitt i stan. När vi kom till Kungsbacka igen så tog jag och mamma ett varv på freeport där vi åt lunch och jag köpte 3 par BB-trosor. Sen fick jag skjuts till körskolan där jag spenderade drygt 2 timmar framför en datorskärm med teoritester. Sen blev det ett varv till solhuset för att fixa till brännan lite. Och nu sitter jag här och har pluggat lite mer till kostprovet. Ska faktiskt ta och slänga i mig lite mat snart också.

Take care!
! /  E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0